Co łączy masę krówkową, oliwę z oliwek i sok pomarańczowy?

150x110

Dziewięć produktów, wśród których m.in. Activia, „Szynka delikatna”, Herbaty Pu-erh, pierogi z kapustą i grzybami Swojska Chata – to nie polecany przez dietetyków zestaw, ale laureaci prestiżowych Certyfikatów Dobry Produkt – Wybór Ekspertów. Wyróżnienia zostały przyznane w Warszawie 4 października br., podczas IV Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2011 zorganizowanego przez.

Dobry Produkt – Wybór Ekspertów to prestiżowe nagrody branży spożywczej, mające postać certyfikatów, które producenci i/lub dystrybutorzy mogą przez rok eksponować na opakowaniach nagrodzonych produktów.

Celem przyznanych po raz drugi nagród, należących do Grupy PTWP SA redakcji Rynku Spożywczego, portaluspozywczego.pl oraz serwisu dlahandlu.pl, wspólnie z Polską Organizacją Handlu i Dystrybucji, jest popularyzacja i promocja najlepszych produktów spożywczych, które wyróżniają się jakością, innowacyjnością, sposobem opakowania i znajdują największe uznanie u klientów.

Certyfikaty Dobry Produkt – Wybór Ekspertów 2011 przyznane zostały w sześciu kategoriach:

1. wielkość sprzedaży, dla Activia jogurt do picia firmy Danone , który za sprawą swych walorów zdrowotnych, smakowych oraz poręcznemu opakowaniu zbudował sobie silną pozycję rynkową i notuje wysokie wzrosty sprzedaży

2. jakość produktu, dwa certyfikaty: dla soku pomarańczowego Tymbark Classic firmy Maspex , za wysoką jakość produktu zarówno pod względem wsadu, jak i opakowania oraz dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych i najlepszych jakościowo wędlin w klasie premium w Polsce, Kindziuk zakładów mięsnych PMB

3. produkt innowacyjny, certyfikat otrzymała nowa linia mokrych fiksów marki Łowicz „Dziś na obiad” firmy Agros Nova , pierwszego w Polsce produktu pozwalającego na szybkie i sprawne przygotowanie dań obiadowych oraz Masa Krówkowa firmy Bakalland do smarowania wafli, pakowana w wygodne puszki z systemem otwierania easy open

4. funkcjonalność opakowania i design, wskazaniem ekspertów certyfikaty trafiły do „Szynki delikatnej” marki własnej sieci Biedronka ,produktu w plasterkach w innowacyjnym opakowaniu, które nie tylko doskonale się prezentuje, ale równie łatwo się otwiera, jak i zamyka, co pozwala dłużej przechowywać produktoraz do herbat Pu-erh z wiśnią i osmantusem oraz z pigwą i trawą cytrynową firmy Posti z uwagi na wygodne opakowanie pozwalające zachować wszystkie właściwości herbaty po otwarciu, bez konieczności przesypywania do innego opakowania

5. produkt zagraniczny, certyfikat dla oliwy z oliwek extra vergine firmy Monini Polska , która otworzyła nowe możliwości kulinarne, a także zmieniła wymagania i podejście polskiego konsumenta do wykorzystania tradycyjnych olejów

6. produkt regionalny dla pierogów z kapustą i grzybami Swojska Chata firmy U Jędrusia, przygotowanych na bazie lokalnej małopolskiej receptury, dzięki czemu zachowały tradycyjny smak i wysoką jakość.

Certyfikaty Dobry Produkt – Wybór Ekspertów zostały wręczone podczas IV Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2011. Konferencja poświęcona byłamożliwościom i kierunkom rozwoju rynku spożywczego w Polsce i na świecie. Sesję inauguracyjną „Polska branża żywnościowa i handel pod presją globalnych zmian” rozpocząłMarek Sawicki, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Największe spotkanie branży, organizowane przez Grupę PTWP SA, wydawcę m.in. magazynu Rynek Spożywczy oraz portali dlahandlu.pl i portalspozywczy.pl, zgromadziło ponad pół tysiąca osób.

Szczegółowe informacje na temat konferencji znajdują się pod adresem:

http://www.portalspozywczy.pl/konferencje/53496.html

###

Informacje o Grupie PTWP SA:

Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości powstało w Katowicach w 1995r. Grupa PTWP SA jest wydawcą m.in.: Miesięcznika Gospodarczego Nowy Przemysł, czasopisma Rynek Spożywczy, miesięcznika Rynek Zdrowia i magazynu Farmer oraz organizatorem spotkań biznesowych, konferencji i szkoleń, na czele z Europejskim Kongresem Gospodarczym – European Economic Congress (EEC) – jedną z najbardziej prestiżowych imprez odbywających się w Europie Centralnej. Grupa PTWP SA posiada 70 proc. udziałów w PTWP-ONLINE Sp. z o.o., do której należą branżowe portale m.in. wnp.pl, rynekzdrowia.pl, portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, rynekaptek.pl, portalsamorzadowy.pl, propertynews.pl, farmer.pl oraz serwis gieldarolna.pl.